نکات خرید موتور پرده برقی
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

سیستم حرکت پرده برقی به این شکل است که در داخل موتور پرده ۲ رشته سیم وجود دارد، زمانی که ریموت فرمانی را برای موتور ارسال می‌کند. موتور قادر به باز و بسته کردن پرده می‌شود. همان طور که گفتیم خرید موتور پرده برقی از سه نوع با ریسیور و بدون ریسیور و دو منظوره تشکیل شده است. در نوع بدون ریسیور شما می‌توانید به پرده برقی یک برنامه دهید تا سر ساعت معینی پرده‌ها را باز کند و در ساعت دیگری پرده را ببندد. پرده برقی این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا در صورتی که فراموش کردیم تا پرده‌ها را در هنگام خروج از منزل بکشیم خیالمان از بابت نمایان بودن داخل منزل راحت باشد. چراکه پرده برقی با خروج شما از منزل به صورت خودکار پرده‌ها را می‌کشد.

ویژگی‌های موتور پرده برقی چیست؟

توانایی تشخیص میله‌ی پرده. به این صورت که با باز کردن پرده برقی، موتور پرده پرده را تا جایی که شما می‌خواهید نگه می‌دارد. موتور پرده مجهز به سنسوری است که دما را اندازه می‌گیرد و بر اساس دمایی که شما مشخص کرده‌اید پرده‌ را باز می‌کند و یا می‌بندد. موتور پرده مجهز به سنسوری است که بر روی موتور قرار گرفته است و زمانی که پرده به دفعات باز و بسته می‌شود. و دمای موتور بالا می‌رود، پرده چند ثانیه‌ای متوقف می‌شود تا خنک شود و سپس مجددا شروع به کار می‌کند.

نکات خرید موتور پرده برقی

موتو‌رها باید در هنگام شروع آرام باشند و در ادامه سرعت بگیرند. و در انتها نیز به آرامی حرکت کنند این موضوع باعث می‌شود تا پرده‌ها زیباتر جلوه کنند. موتو‌رها باید بتوانند که اگر مانعی بر روی ریل وجود داشته باشد تشخیصش دهند. و بدون ایجاد پارگی در پرده حرکت را متوقف سازند. بهتر است که موتور‌ها توانایی تنظیم سرعت داشته باشند تا بتوانید هر زمانی که دوست دارید سرعت پرده را کم و یا زیاد کنید. بعضی از موتور‌ها قابلیتی دارند که به نام لمس پرده شناخته می‌شود. به این صورت که پرده را کمی به یک طرف می‌کشیم تا ادامه‌ی مسیر را بپیماید. قیمت موتور پرده برقی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موتور پرده و اطلاع از قیمت موتور پرده برقی با کارشناسان ما با شماره تماس های: ۰۲۱۵۵۵۰۸۰۷۲ – ۰۲۱۵۵۵۰۹۰۰۴ تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: